24 Şubat 2014 Pazartesi

2013-14 Bahar Tasarım I | En Sevdiğim Ürün

Beni tanıyanlar bilir, Nike bir polarım vardır ve yaz-kış sırtımdan çıkarmam. Tasarım I dersinde en sevdiğimiz ürün hakkında bir post girmemiz istendiğinde aklıma direkt bu polar geldi. İşte o polar...

(Fotoğrafın hikâyesi önemli; 23 Nisan 2012 gününden... Sporx'te çalışırken 23 Nisan vesilesiyle 5 dakikalığına patron İlkan Bey'in koltuğuna oturmuştum)

Ürünün tam adı Nike N98. Retro bir havası var. Bu ürünü çok sevmemin nedenlerinden biri indirimden falan almam değil, direkt olarak bedava olması. 2010 yılında, benim organizasyonuna yardımcı olduğum AYAZMA(Anadolu Yazarlar ve Müzisyenler Ayaktopu Takımı) Almanya'ya Yazarlar Dünya Kupası'na giderken, Nike takıma sponsor olmuş ve bizi giydirmişti. O gün bu gündür sırtımdan çıkarmadım bu poları. Duygusal bir bağ oluştu aramızda... Her yola çıkışımda sırtıma giydim, yollarda en goygoyluk fotoğraflarımı onunla çektirdim. Çok sevmemdeki en büyük etken de bu aslında; yollarda hep üzerimde olması, anılarıma şahitlik etmesi... Şimdi bel kısmında küçük bi sökük var, sadece evde giyebiliyorum. Söküğü diktirince bahar aylarında yine dışarıda giymeye başlarım. Paralanana kadar giyerim ben bu poları, daha çok yollar aşarım onunla...

"İhtiyaç" başlığı altında bakarsak, o da her giysi gibi üşümeyelim diye tenimizi örtmeye yarıyor. Soğuktan korunma ihtiyacımı karşılıyor olması bu ürünü çok sevmemde çok çok küçük bir etken.

Ekstra bilgi verelim: Benim üzerimdeki N98'in düz siyahı ama Nike bu ürünü dünya üzerinde sponsor olduğu birçok futbol kulübü ve milli takım için de farklı renk seçenekleri ile ve logo baskılı olarak üretiyor. Örnek olarak Boca Juniors:


Hiç yorum yok: